Spar
Pitch Voorjaarscampagne SPAR 2019
Een super interessante pitch die eind 2018 binnenkwam. De uitvraag; ‘Hoe kan SPAR in 2019 haar merk goed op de kaart zetten en invulling geven (dé winkel voor het dagelijks gemak) op een geheel eigen wijze met een maximale zichtbaarheid.’
‘SPAR VOLGT HET RITME VAN JOUW LEVEN’
Dat SPAR een supermarktformule is, dat weet echt iedereen in Nederland (én daarbuiten!), maar dat er tegenwoordig 5 SPAR formules zijn die elk op hun eigen wijze dé winkel voor het dagelijks gemak zijn, dat is iets wat nog lang niet iedereen weet. Het gaat tegenwoordig veel meer over het gebruiksmoment. En dat is voor elke consument verschillend. Vanuit hier ontstond de insight. SPAR speelt in op jouw ritme en draagt significant bij aan de kwaliteit van jouw leven. Deze insight vertaalden wij naar een pay-off die naadloos aansluit bij ons inzicht en die de merkstrategie van SPAR op een toegankelijke, laagdrempelige manier en met een knipoog uitdraagt. Helaas niet gewonnen maar te mooi om niet te laten zien!