Marlies Mohr

Marlies Mohr

Marlies Mohr

100% entrepreneur

  • 20 jaar ervaring als ondernemer in retail, fashion, lifestyle
  • 7 jaar ervaring in de gezondheidszorg
  • Uitgebreide bestuurservaring

Welke ondernemingen?

  • Founder Promo Results – professional promotions
  • Partner Total Creation – retail communication
  • Founder & Partner Mohr Amsterdam – fashion agency
  • Founder Mohr en Co – communication concept company

Mijn competenties hebben zich ontwikkeld tijdens mijn jarenlange ervaring als ondernemer.

In 1991 startte ik Promo Results, gericht op de professionele promotie van nieuwe producten in de retail industrie. Gedurende 11 jaar behoorden we tot de kleine groep van preferred suppliers bij grote spelers als Albert Heijn en Proctor & Gamble.

Wij ondersteunden verschillende bekende merken, niet alleen op promotioneel gebied maar ook op het gebied van service merchandising en de inzet van commerciële sales forces. Onze sales teams waren bijvoorbeeld verantwoordelijk voor de introductie van de Pringles chips in het Out of Home kanaal.

Tot op de dag van vandaag werk ik voor grote- én kleinere bedrijven. Recentelijk nog voor Audax met haar formules The Read Shop, AKO en Marskramer, voor mooie MKB bedrijven als Modewarenhuis Blijdesteijn in Tiel en voor grote online spelers als bijvoorbeeld een Kleertjes.com.